Anda Sukakan Fakta.? | Pelancaran Website www.ohfakta.com

Fakta, mengikut Kamus Dewan Edisi Ke-4, ialah [1. sesuatu yg benar-benar berlaku; 2. sesuatu yg benar dan boleh dibuktikan; 3. maklumat tentang seseorang atau sesuatu;]
Ketika ini, dengan keterbukaan internet, pelbagai maklumat yang boleh diperolehi dengan mudah. Dengan kebanyakan maklumat adalah dalam bahasa inggeris, maka terbitlah idea untuk menghasilkan website ini. Sebelum ini, ohfakta sudah bermula di page facebook, idea untuk mengembangkannya di website untuk capaian yang lebih meluas.

Dengan sukacitanya, admin ingin memaklumkan, maklumat website terbaru ialah:

url: www.ohfakta.com
title : Oh Fakta
tagline : Santapan Minda Anda

Di dalam website ini, admin akan memuanaik pelbagai fakta yang random, bermaksud tidak hanya tertumpu kepada sesetengah topik sahaja. Ia boleh merangkumi lautan, personaliti, astronomi dan pelbagai lagi. Juga sumber bagi setiap fakta yang admin perolehi ada disertakan bersama.

Berikut adalah contoh fakta yang dimuatnaik, semestinya lebih banyak lagi fakta di www.ohfakta.com



Dengan adanya website ini, admin berharap agar dapat menarik minat untuk membaca. Malah admin berbesar hati jika dapat menyediakan fakta-fakta yang berguna dan dalam bentuk yang menarik untuk pengunjung maya.

Jadi,
Apa kata kalau anda luangkan masa anda seketika untuk melawat www.ohfakta.com dan jika anda ada sebarang pandangan amatlah admin alu-alukan.ヽ(ヅ)ノ
www.ohfakta.com

4 comments: